راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب با قیمت روز و خرید اینترنتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ورود خروج و آدرس vorodokhorj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 88
:: باردید دیروز : 14
:: بازدید هفته : 196
:: بازدید ماه : 191
:: بازدید سال : 1197
:: بازدید کلی : 2743

RSS

Powered By
loxblog.Com

زمان ورود خروج

راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب با قیمت روز و خرید اینترنتی
شنبه 12 بهمن 1398 ساعت 16:57 | بازدید : 532 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

امروزه، این تکنولوژی کاربردهای مختلفی دارد؛ از جمله اینکه شما میتوانید قفل موبایلتان را باز کنید، در گیت امنیتی فرودگاه شناسایی شوید و از فروشگاه خرید کنید. شما ممکن است صرفا، فرض کنید که فلان اتفاق باعث بروز یک احساس شده است. اگر تعداد کارکنان شما زیاد است ( بالای 200 نفر) بهتر است از اسکنر اثر انگشت و تشخیص چهره بهمراه کارت در کنار هم استفاده کنید تا به مرور زمان به مشکل برنخورید. این دستگاه حضور وغیاب قابلیت ذخیر سازی 400 تصویر، 1000 کارت و 80 هزار تردد را دارد در نتیجه برای شرکت های با تعداد زیاد نیرو مناسب است. سرعت در پردازش: این مورد برای شرکتهایی که تعداد پرسنل بالایی دارند مناسب است و برای آنها سرعت در پردازش و انجام حضور و غیاب بسیار اهمیت دارد. یکی از این تکنولوژی ها، سیستم تشخیص چهره است. باید بدانید که مستطیلها عملاً ویژگیهای کاملاً سادهای هستند، اما اهمیت زیادی در تشخیص چهره دارند.

فروش دستگاه حضور و غياب

یا از نظر ساختار ظاهری و امکانات جانبی نیز تنوع بسیار زیادی در میان این دستگاه ها وجود دارد. برخی از آنان از تکنولوژی اثر انگشت و یا کف دست استفاده می کنند و برخی دیگر از فناوری شناسایی چهره و برخی دیگر نیز بصورت کارتی این عمل را انجام می دهند. عموماً در سیستم های بیومتریک از دو نوع ویژگی مختلف افراد جهت شناسایی استفاده می شود که در ادامه به دسته بندی انواع این پارامتر ها می پردازیم. گرادیانها عموماً در بخشهای لبه و گوشه، مقادیر بالایی دارند و بدین ترتیب به ما امکان میدهند که آن نواحی را تشخیص دهیم. امکان اختصاص مشخصات فردی و شغلی ادامه دهید کامل به پرسنل تعریف شده . همانطور که در مقاله بالا مشاهده می نمایید، تمامی مراحل انتقال اطلاعات از دستگاه کارت ساعت زنی به نرم افزار حقوق و دستمزد به صورت کامل توضیح داده شده است. آیا سیستم در صورت قطع برق دچار مشکل میگردد؟

همچنین شرکت های مختلفی بودند که اقدام به کاهش یا قطع فروش دستگاه حضور و غیاب کرده باشند. اگر این شرایط رو ندارید یا نمی تونید پیاده کنید، لطفا ادامه متن رو نخونید که وقتتون گرفته نشه. این دستگاه کنترل تردد با یک طراحی فوق العاده و ظاهری حرفه ای دارای قفل کنترل، هشدار، دکمه خروج و سنسور در می باشد. دستگاه کنترل تردد ویردی چند زبانه و پشتیبانی از زبانهای فارسی، انگلیسی، ژاپنی، کره ای، عربی ….. با توجه به آنچه گفته شد، بررسی دقیق تر در مورد شکرت هایی که ادعای تولید این دستگاه ها را دارند الزامی می باشد. با استفاده از این امکان، کاربران می توانند با اسکن کردن چشم های خود، از یک متد امنیتی بسیار امن استفاده نمایند. سپس چشم به او دوخت. سپس نگاهی به ساعت دیواری انداخت و لحن صدایش را تغییر داد، انگار دلش میخواست پیش از ورود اولین مشتری، گفت و گو را تمام کند. خوزه خود را عقب کشید و به ساعت نگاه کرد. ” و صدایش لحنی کمابیش تئاتری پیدا کرد.

  • تشخیص اثر انگشت حتی در سرما
  • استخراج الگوها (Feature Extraction)
  • ثبت تردد ۱۰۰۰۰۰ نفر در روز
  • عملکرد هر یک از سنسورها و کارتخوان های دستگاهها
  • پیام خصوصي
  • رطوبت 20-80%
  • انگیزه شما برای رکورد زدن چه چیزی بوده است؟

” سر حرف را باز کرد. ” صبرش داشت لبریز میشد. بنابراین هرگونه اختلال در شبکه تاثیری بر کارکرد آن نخواهد داشت. زن دود دهانش را بیرون فرستاد، بالاتنه اش را به پیشخان تکیه داد و سپس با احتیاط و شیطنت آمیز، پیش از آن که حرفی بزند، لبش را گاز گرفت، انگار خواسته باشد در گوشی چیزی بگوید، پرسید: “ حتی اگه باهات نیام؟ زن سپس با همان لحن لطیف و آرامی که گفته بود، “په پی لی یو، راستی راستی دوستم داری؟ سپس برای لحظه ای با حالی مشوش سکوت کرد. در نهایت، یک بلوک 16 در 16 را میتوان برای نرمالسازی تصویر و برای مثال حذف تأثیر نوردهی اعمال کرد. پارامترهای آن بدین صورت است که پارامتر اول خود تصویر است. کی میدونست پشت اون صورت چاق و خشکه مقدس یه آدم کش کمین کرده، اون هم کسی که هیچ وقت پولی از من نمیگیره، روزی یه استیک برام میپزه و سرمو گرم میکنه تا یه نفر به تورم بخوره. دریافت یا فراخوانی اطلاعات از دستگاه حضور و غیاب به دو صورت آفلاین و آنلاین صورت می پذیرد. در برخی موارد ، ممکن است بر روی تصویر چهره ای کار شود که سر شخص ، چرخش یا انتقال یافته باشد.

“پس جربزه ی آدم کشی داری.

Factor: پارامتری است که میزان کاهش اندازه تصویر را در هر مقیاسبندی تصویر تعیین میکند. اما پس از تشخیص اینکه تصویر ورودی یک تصویر شناخته شده است, برای اینکه تشخیص بدهیم که این عکس مربوط به چه کسی است باید مقدار ϵ ها را با هم مقایسه کنیم. “خوزه، حسودی میکنی، حسودی میکنی، این کار دیوونگیه. کار خود را با این مراحل ساده آغاز میکنیم. این شماره در کارت همه بانکها، بر روی کارت درج شده است. خوزه که نمیدانست چه بگوید، روی پیشخان، روبه روی زن، ضرب گرفت. همان طور که میخندید، گفت: “ چه وحشتناک، خوزه، چه وحشتناک! خوزه گفت: “ برو خونه بگیر بخواب. خوزه و آدم کشی! “پس جربزه ی آدم کشی داری. زن گفت: “ پس دوستم داری ؟ خوزه گفت: “ باز که داری قاطی میکنی. زن گفت: “ قاطی نمیکنم. گفت: “ انقدر دوستت دارم که با من هم نیای، نیومدی. “ وقتی زن به صرافت بیفته که از ظهر تا غروب با مرد غلت و واغلت زده و هیچ لیف و صابونی بوی مردو از تنش پاک نمیکنه و همون طور که مرد داره لباس میپوشه در بیاد بگه، تو حالت از من به هم میخوره، اون وقت چی میگی؟ زن بوی تند آمونیاک را از نفسهایش شنید، نفسهایی که حالا با فشاری که پیشخان، بر شکم او وارد میکرد به سختی بالا میآمد. سکوتی برقرار شد. خوزه به طرف قفسهها میرفت و میآمد، و همان طور به زن نگاه میکرد.

زن، باز به طرف او روی پیشخان خم شد. زن با پشت بند انگشتها روی میز کوفت. دستگاه حضور و غیاب T-38775 جدیدترن دستگاه تشخیص چهره که دارای صفحه نمایش ۲٫۸ اینچی با قابلیت تعریف کارت بدون تماس RFID، تشخیص چهره، اثر انگشت و رمزعبور بوده که از شبکه و USB پشتیبانی می کند . تمامی اطلاعات, خبرها و مقالات بصورت خودکار از سایت های فارسی دریافت و با ذکر منبع نمایش داده می شوند و بی بلاگ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای آنها ندارد . از مهمترین قابلیتهای هر سیستم امکانات مربوط به گزارش دهی میباشد.سیستم اطلس حضور و غیاب نیز گزارشات کاربردی و منحصر بفردی را ارائه میدهد.لازم بذکر است که گزارشات به دو دسته شبکه ای و نموداری نمایش داده میشوند. کاربرد و اهمیت استفاده از دستگاه حضور و غیاب چیست؟ علاوه بر این، الگوریتم تشخیص چهره در دستگاه RF900، الگوریتم بسیار پیشرفته ای است. به دلیل قرار داشتن سامانه دینگ بر روی سرورهای پر قدرت ابری (cloud) دیگر نگرانی برای نصب و نگهداری نرم افزار وجود ندارد.




|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: